Η Temu, η ταχέως αναπτυσσόμενη κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλάει είδη διακόσμησης για το σπίτι με μόλις 4 ευρώ και πουκάμισα με 10 ευρώ, κατακτά με επιτυχία την αμερικανική αγορά, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία.
Οπως μεταδίδει το CNBC, έως τον περασμένο μήνα, η Temu αντιπροσώπευε σχεδόν το 17% του μεριδίου αγοράς στις Ηνωμένες Πολιτείες στις κατηγορίες καταστημάτων με χαμηλές τιμές, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Earnest Analytics, έναντι 8% της αλυσίδας Five Below, 43% της Dollar General και 28% της Dollar Tree.
Η Temu κυκλοφόρησε στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Σεπτέμβριο του 2022 και έγινε γρήγορα δημοφιλής μέσω της χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η Temu πουλάει ρούχα, όπως φορέματα με τιμή 12 ευρώ και αθλητικά παπούτσια στα €20. Οι αναλυτές αναμένουν ότι θα έχει έσοδα άνω των 16 δισ. δολαρίων φέτος καθώς επεκτείνεται διεθνώς.
Euro2day.gr