Την τάση του online delivery, το οποίο κατέγραψε εκρηκτικά ανοδική πορεία εν μέσω κορονοϊού, φαίνεται να ακολουθούν όχι μόνο τα εστιατόρια αλλά ακόμα και τα fine dining restaurants που στεγάζονται στα πεντάστερα ξενοδοχεία των Αθηνών, με την Μεγάλη Βρεταννία, να «σέρνει πρώτη το χορό».
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο γενικός Διευθυντής του Ξενοδοχείου, Τιμ Ανανιάδης, συμμετέχοντας σε διαδικτυακή συζήτηση για τον κλάδο HO.RE.CA., το περίφημο και βραβευμένο στο παρελθόν «GB Roof Garden» του εμβληματικού ξενοδοχείου της πλατείας Συντάγματος σχεδιάζει να ξεκινήσει το delivery φαγητού από το Φθινόπωρο του τρέχοντος έτους.
Παρότι η δραστηριότητα αυτή δεν αναμένεται να εκτοξεύσει τον τζίρο του, τα στελέχη της Μεγάλης Βρεταννίας εκτιμούν ότι θα κρατήσει την εταιρεία στην αγορά, σε μια περίοδο που ο τζίρος έχει πληγεί ανεπανόρθωτα λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και της παύσης των μετακινήσεων και του τουρισμού που αυτή επέφερε.
Παρότι ο κ. Ανανιάδης δεν προέβη σε περισσότερες λεπτομέρειες, σημείωσε ότι η κίνηση αυτή δεν είναι απόρροια της υγειονομικής κρίσης, αλλά εξεταζόταν προτού ακόμα ξεσπάσει η πανδημία. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η επέκταση στην κατ’ οίκον διανομή φαγητού (delivery) ακόμα και για τα ξενοδοχεία πόλεως που λειτουργούν εστιατόρια αποτελεί ανερχόμενη καταναλωτική τάση με επιχειρηματικό νόημα.
Για την υλοποίηση του εγχειρήματος ο όμιλος Λάμψα θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί μια από τις πολλές πλέον πλατφόρμες που κάνουν διανομή φαγητού ακόμα κι από εστιατόρια που δεν διαθέτουν δικό τους κύκλωμα διανομής. Μια κατάλληλη για την περίσταση πλατφόρμα θα ήταν η φινλανδική startup Wolt, η οποία έχει κάνει το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά το 2018 και σύμφωνα με τα στελέχη της στόχο έχει να προσθέτει στη λίστα των συνεργατών της όχι μαζικές αλυσίδες fast food, πίτσας ή σουβλατζίδικα, αλλά εστιατόρια που ξεχωρίζουν και δεν διαθέτουν δικό τους κύκλωμα διανομής.
Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι αν σε αντίστοιχη κίνηση θα προχωρήσει και η έτερη ξενοδοχειακή μονάδα της εταιρείας Λάμψα, το King George, το οποίο γειτνιάζει με την Μεγάλη Βρεταννία.
Να θυμίσουμε ότι σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία θα ανοίξει τις πύλες του στις 15 Ιουλίου μετά από παύση εργασιών τεσσάρων μηνών η οποία πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην μακρά ιστορία του. Ωστόσο μέχρι στιγμής το εστιατόριο του ξενοδοχείου δεν είναι διαθέσιμο στο κοινό αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από τους διαμένοντες του ξενοδοχείου, όπως αναφέρεται στον ιστότοπό του ξενοδοχείου.
Σε μια περίοδο που ο κλάδος της εστίασης δυσκολεύεται να επιβιώσει την λύση της διανομής φαγητού φαίνετια να ακολουθούν πέρα από τα εστιατόρια των ξενοδοχείων και οι επιχειρήσεις catering ,σε μια προσπάθεια να περιορίσουν την ζημιά. Αυτό τουλάχιστον μαρτυρά η απόφαση του «Δειπνοσοφιστήριον», το οποίο σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του Τάκη Χριστοφιλέα θα εισέλθει το φθινόπωρο μέσα από τις υφιστάμενες πλατφόρμες στον συγκεκριμένο χώρο που παρουσιάζει μεγάλη ανάπτυξη. Μάλιστα ο κ. Χριστοφιλέας εκτίμησε ότι η εταιρεία θα μπορούσε να εξασφαλίσει μέχρι και το 20% του τζίρου της από το delivery.