Αυτό το κακό παιδί τροφοδοτείται από έναν κακόβουλο 2λιτρο turbocharged σε σειρά 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα που προσφέρει έως και 421 ίππους στις 6.750 σ.α.λ.
Από την άλλη, ο κινητήρας παράγει ροπή 500 Nm στις 5.000 σ.α.λ. Αυτή η καθαρή δύναμη διανέμεται μέσω ενός συστήματος τετρακίνησης 4Matic και ενός κιβωτίου AMG Speed Shift DCT 8G.
Ως αποτέλεσμα, η A 45 S κάνει το 0-100 km/h σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα προσεγγίζει τα 273 km/h. Επιπλέον, γράφει 7: 48,8 δευτερόλεπτα στο γύρο του Nurburgring Nordschleife.
Ωστόσο, οι έμπειροι επαγγελματίες της Posaidon κατάφεραν να προσδώσουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης. Οι χειρουργικού τύπου επεμβάσεις τους στην καρδιά της Merc την έκαναν να συμπεριφέρεται σαν να πήρε στεροειδή. Κάπως έτσι, ο 2λιτρος κινητήρας σκαρφάλωσε σε ισχύ στους 518 ίππους και στα 600 Nm ροπής, με εκπληκτικό τρόπο λειτουργίας και αδίστακτο στροφάρισμα.
Mια νέα μονάδα υπερσυμπιεστή καθώς και ένα ολοκληρωμένο remap ECU όπως επίσης και μια σειρά βελτιώσεων που εφαρμόζονται στο λογισμικό της μετάδοσης έκαναν κυριολεκτικά θαύματα.
Ο κωδικός που θα φέρει αυτό το αστέρι είναι RS 525, ενώ το 0-100 km/h δεν θα διαρκεί περισσότερο από 3,4 δευτερόλεπτα. Εν τω μεταξύ, η τελική ταχύτητα εκτοξεύτηκε στα 324 km/h.
Αν ψάχνετε για κάτι πιο ήπιο, μπορείτε να αφήσετε το turbo aftermarket από την εξίσωση και να επιλέξετε μόνοι σας τις τροποποιήσεις του λογισμικού. Αυτό σημαίνει 459 ίπποι και 560 Nm ροπής, αλλά και 0-100 km/h σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα.
Τέλος, η τιμολόγηση για το κιτ απόδοσης της Posaidon παραμένει μυστήριο, αλλά είμαι έτοιμος να στοιχηματίσω ότι όλα τα παραπάνω δεν προσφέρονται φθηνά.