Το 2007, η Nissan παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικές επιδόσεις που έμελε να μείνει στην αγορά μέχρι και σήμερα, χωρίς ουσιαστικά να δεχθεί σημαντικές αλλαγές, κυρίως σε ότι αφορά το πλαίσιό του. Σε όλα αυτά τα χρόνια το GT-R έχει λανσαριστεί σε διάφορες εκδόσεις με αντίστοιχες αλλαγές και στην ιπποδύναμη. Τελευταίο δημιούργημα της ιαπωνικής εταιρείας είναι φυσικά η συλλεκτική έκδοση GT-R50, που αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την Italdesign, που διαθέτει ένα χειροποίητο μοτέρ με απόδοση 720 ίππους και 780 Nm ροπής.
Πέραν τούτου, η Nissan περιλαμβάνει στα μελλοντικά της σχέδια την πλήρη ανανέωση του στόλου των μοντέλων της, η οποία περιλαμβάνει και τον αντικαταστάτη του συγκεκριμένου μοντέλου, το οποίο θα παρουσιαστεί μέσα στο 2023 και θα έχει τον κωδικό R36. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο έγκυρο Automotive News, ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Nissan, Ashwani Gupta τόνισε μεταξύ άλλων πως το νέας γενιάς GT-R θα διαθέτει πέραν της διαφορετικές σχεδίασης και έναν κινητήρα υψηλών επιδόσεων, ο οποίος θα ενσωματώνει υβριδική τεχνολογία και ένα κινητικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας, παρόμοιο με αυτό του αγωνιστικού πρωτότυπου GT-R LM Nismo.
Οι παραπάνω δηλώσεις του κου Gupta αναιρούν τις περσινές αναφορές που τόνιζαν ότι η επερχόμενη γενιά του GT-R δεν θα είναι υβριδική, ενώ η τρέχουσα θα κυκλοφορούσε μέχρι και το 2027. Αλλά και πάλι, μέσα σε διάστημα 12 μηνών πιθανότατα πολλοί εσωτερικοί παράγοντες θα μπορούσαν να είχαν επηρεάσει τις αποφάσεις των στελεχών της εταιρείας, όπως για παράδειγμα η περίπτωση της σύλληψης του Carlos Ghosn.