Γράφει η Γιώτα Μπουγά
Η Ryanair τα τελευταία τρία χρόνια έχει μεταμορφωθεί, για τα δεδομένα μια εταιρείας χαμηλού κόστους. Μπορεί η ιδέα μιας τράνσιτ πτήσης χωρίς καμία ασφάλεια με τη συγκεκριμένη εταιρεία να σας φαινόταν το λιγότερο τρομακτική, αλλά πολλά έχουν αλλάξει από τότε.
Ο Michael O’Leary, Διευθύνων Σύμβουλος της Ryanair ανακοίνωσε πρόσφατα στην εφημερίδα Irish Independent ότι η μεγαλύτερη εταιρεία χαμηλού κόστους της Ευρώπης θα ξεκινήσει σύντομα τη δοκιμαστική λειτουργία της υπηρεσίας Airside στα αεροδρόμια Stansted του Λονδίνου και El Prat της Βαρκελώνης. Πρόκειται για τη μετακίνησή σας από ένα σημείο του αεροδρόμιο σε ένα άλλο, όταν έχετε να προλάβεται πτήσεις που συνδέονται.
Πέρα από το να πετάτε από τον προορισμό A στο B, η Ryanair θα ξεκινήσει να δέχεται κρατήσεις που συνδυάζουν τους προορισμούς και δε θα χρειαστεί να κλείνετε δύο διαφορετικά εισιτήρια. Τα εισιτήρια για πτήσεις τράνσιτ θα ξεκινήσουν να πωλούνται σύντομα από την ιστοσελίδα της εταιρείας.
Η ιδέα είχε αρχικά ως στόχο να εξυπηρετήσει τους επιβάτες της θέσης business. Ο κ. O’Leary εγκαινίασε μια υπηρεσία “Business Plus” πριν από δύο χρόνια, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία. Πρόσφατα, αποκάλυφε την ιδέα “My Ryanair Club”, ένα πρόγραμμα συγκέντρωσηεις μιλίων -frequent-flyer programme- με τη Ryanair. Τώρα, λανσάρει τη δυνατότητα συνδυασμού δύο πτήσεων.
Πώς θα λειτουργήσει, όμως, αυτή η υπηρεσία; Ας πούμε ότι ψάχνετε για πτήσεις από το Marrakech στο Εδιμβούργο. Αν ψάξετε αυτή τη στιγμή στη σελίδα της εταιρείας, πιθανότατα να μη βρείτε κανένα αποτέλεσμα, αφού πρέπει να κάνετε κράτηση σε δύο βήματα, από το Marrakech στο Λονδίνο και από το Λονδίνο στο Εδιμβούργο. Στη σελίδα της Ryanair πλέον θα εμφανίζεται η δυνατότητα να συνδυάσετε τις δύο αυτές πτήσεις, κάνοντας το αεροδρόμιο του Stansted την πρώτη επιλογή σας, αφού θα μειωθεί κι ο χρόνος αναμονής στο αεροδρόμιο.
Εμφανίζοντας αυτή τη δυνατότητα συνδυασμού πτήσεων στην ιστοσελίδα της Ryanair, οι επιβάτες επωφελούνται κι ως προς το κόστος των πτήσεων κι έχοντας, φυσικά, περισσότερες επιλογές από πιο πολλούς αερομεταφορείς.
πηγή: Economist