Παρασκευή απόγευμα και το κατάστημα Γερμανός σε γνωστό εμπορικό κέντρο της Αθήνας είναι γεμάτο από κόσμο. Το μάτι αρκετών “πέφτει” σε μια γωνιά, η οποία παρουσιάζει μια εικόνα, κάπως διαφορετική, σε σχέση με τη συνηθισμένη: καλογυαλισμένα μίξερ, ηλεκτρικά σκουπάκια, βραστήρες και πολυκόφτες βρίσκονται τοποθετημένα σε κοντινή απόσταση από smartphones και laptops, έτοιμα να διεκδικήσουν τη δική τους θέση στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της αλυσίδας, που έχει συνδέσει το όνομά της κατά βάση με τα προϊόντα τεχνολογίας και τις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών.
Οι περισσότεροι πελάτες με εμφανή έκπληξη αλλά και περιέργεια, εκφράζουν την απορία τους με τον υπεύθυνο του καταστήματος, σπεύδοντας, τους ενημερώσει ότι μόλις την περασμένη εβδομάδα ξεκίνησε η διάθεση των ηλεκτρικών ειδών από το δίκτυο της Γερμανός.
Είσοδος στις οικιακές μικροσυσκευές
Το άνοιγμα στην κατηγορία των μικρών οικιακών ηλεκτρικών συσκευών, αν και εκ πρώτης όψεως αναπάντεχο, αποτελεί μάλλον μια προδιαγεγραμμένη εξέλιξη στην πορεία της αλυσίδας που ξεκίνησε τη δεκαετία του 1980 από ένα κατάστημα πώλησης μπαταριών στο κέντρο της Αθήνας με ιδρυτή τον επιχειρηματία Πάνο Γερμανό και σήμερα ανήκει στον όμιλο ΟΤΕ.
Θυμίζουμε ότι προηγήθηκαν, πριν μερικά χρόνια, αντίστοιχες κινήσεις από μεγάλους παίκτες του εγχώριου retail, οι οποίοι διεύρυναν την προϊοντική τους γκάμα με την προσθήκη και της κατηγορίας των λεγόμενων “λευκών” συσκευών. Τα τελευταία χρόνια, ο κλάδος των ηλεκτρικών ειδών καταγράφει στην χώρα μας εντυπωσιακές πωλήσεις. Επομένως, το “πάντρεμα” με τα κινητά τηλέφωνα, το δημοφιλέστερο παγκοσμίως προϊόν τεχνολογίας, δίνει υποσχέσεις για ένα ευοίωνο μέλλον.
Διαθέσιμα στο φυσικό και στο ηλεκτρονικό κανάλι
Οι οικιακές μικροσυσκευές, εκτός από το δίκτυο των φυσικών καταστημάτων της Γερμανός, το οποίο εντοπίζεται σε όλη την επικράτεια, είναι διαθέσιμες και στην ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας, όπου μπορεί κανείς να αναζητήσει όλη την γκάμα των προϊόντων. “Στόχος μας είναι με ανταγωνιστικές τιμές να προσφέρουμε και αυτή την επιλογή στους πελάτες μας”, σημειώνουν στο Capital.gr πηγές προσκείμενες στον ΟΤΕ, προσθέτοντας ότι σταδιακά η γκάμα των συσκευών θα εμπλουτίζεται. ενεργοποιηθεί το πλάνο ανακαίνισης και αναβάθμισης των υφιστάμενων καταστημάτων Γερμανός ενώ παράλληλα το δίκτυο έχει ενισχυθεί με νέα μεγαλύτερα καταστήματα, τα οποία μπορούν να “φιλοξενήσουν’ περισσότερους κωδικούς και προϊόντα. Πρόκειται για τα G- Prime, τα οποία ακολουθούν μια σύγχρονη αισθητική και εκτείνονται σε μεγαλύτερη επιφάνεια σε σχέση με τα αρχικά σημεία Γερμανός.
Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία, ο κύκλος εργασιών της αλυσίδας το 2022 ανήλθε 387,557 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα 209,523 εκατ. προήλθαν από τις πωλήσεις εμπορευμάτων και τα υπόλοιπα 178,034 εκατ. από τις πωλήσεις υπηρεσιών. Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν στα 6,656 εκατ. από 14,93 εκατ. ευρώ που είχαν διαμορφωθεί το 2021.
Πηγή forbesgreece.gr