Οι online αγορές έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας. Λίγο η εξοικείωση με την τεχνολογία, λίγο το άνοιγμα των επιχειρήσεων στην online κοινότητα και λίγο η εξάπλωση του COVID-19, έδωσε την ευκαιρία σε επιχειρηματίες και καταναλωτές να γεφυρώσουν ηλεκτρονικά την απόσταση.
Μία νέα λειτουργία, μάλιστα, έρχεται να βοηθήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να σταθούν στα πόδια τους και να επιβιώσουν σε μία δύσκολη οικονομική περίοδο. Όλα αυτά χάρη στον Mark Zuckerberg που ανακοίνωσε την έναρξη του «Facebook Shops», μέσω της οποίας τα καταστήματα θα μπορούν να προβάλουν τα προϊόντα τους στο Facebook και το Instagram εντελώς δωρεάν.
Συγκεκριμένα, ένας επιχειρηματίας –ανεξάρτητα από το μπάτζετ του- θα μπορεί να φέρει την επιχείρησή του στο διαδίκτυο και να συνδέεται με το καταναλωτικό κοινό όποτε βολεύει και τις δύο πλευρές. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που οι πελάτες θα έχουν πρόσβαση μέσω του Facebook και του Instagram.
Το κάθε Facebook Shop θα λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που λειτουργούν και τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι χρήστες θα κάνουν μία ηλεκτρονική… βόλτα στην πλήρη συλλογή, θα προσθέτουν τα προϊόντα που επιθυμούν στο καλάθι τους και θα μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω Messenger, WhatsApp και Instagram σε περίπτωση απορίας για την εκάστοτε παραγγελία τους. Πολύ σύντομα οι επιχειρήσεις θα έχουν την δυνατότητα να πωλούν την πραμάτεια τους απευθείας μέσω του chat και θα μπορούν να ταγκάρουν τα προϊόντα τους πριν από ένα live video, έχοντας ως αποτέλεσμα τα προϊόντα να εμφανίζονται στο κάτω σημείο του video και οι χρήστες να έχουν την δυνατότητα να τα αγοράσουν γρήγορα και εύκολα.
Μάλιστα, σύμφωνα με την εταιρεία, το καλοκαίρι αναμένεται να παρουσιαστεί και το Instagram Shop, το οποίο θα λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Μία κίνηση που αναμένεται να αλλάξει τον χάρτη της online πώλησης και να δώσει το δικαίωμα στο όνειρο στα μικρά μαγαζιά. Well done Mark!
Source: playboy.gr