Σε σειρά δράσεων για την ανάδειξη της τουριστικής εικόνας του νησιού της Κω, μετά τον πρόσφατο ισχυρό σεισμό αποφάσισε να προχωρήσει άμεσα η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Οι ενέργειες, όπως ανακοινώθηκε, θα στοχεύουν στην ανάδειξη της πραγματικής εικόνας της Κω, ως ένα από τους ωραιότερους και ασφαλέστερους τουριστικούς προορισμούς, και συγκεκριμένα θα είναι οι εξής:
– Η Κως θα τύχει ιδιαίτερης προβολής σε όλες τις τουριστικές εκθέσεις που θα πάρει μέρος η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου το 2017 και το 2018.
– Η Περιφέρεια θα προμηθευτεί ειδικό προωθητικό υλικό αποκλειστικά για την Κω, το οποίο θα διανέμεται στις τουριστικές εκθέσεις. Συγκεκριμένα έχουν γίνει οι διαδικασίες για την προμήθεια του εντύπου “GREECE IS KOS” (δίγλωσση έκδοση σε ελληνικά και αγγλικά).
– Ξεκίνησε άμεσα ειδική καμπάνια στο campaign site Aegean islands-Likenootherκαθώς και στα Social Media της καμπάνιας.
– Ειδικό, εκτενές αφιέρωμα θα φιλοξενηθεί και στο Portal Discover Greece, που απαριθμεί πάνω από 6 εκατ. επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο. Παράλληλα ξεκίνησε προβολή της Κω και στα αντίστοιχα social media του Discover Greece.
Πέρα από τα παραπάνω, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού Μαριέττα Παπαβασιλείου, ξεκίνησε ήδη ενέργειες που σκοπό έχουν τη διαφύλαξη της εικόνας του νησιού μετά τον σεισμό. Συγκεκριμένα, έχει ξεκινήσει επαφές με Tour Operators, blogger και δημοσιογράφους μεγάλων ΜΜΕ έτσι ώστε να προβάλουν στοχευμένα το νησί, ειδικά την περίοδο από Νοέμβριο έως και Μάρτιο όπου πραγματοποιείται ο μεγαλύτερος όγκος των τουριστικών κρατήσεων. Στον προγραμματισμό των δημοσιογραφικών ταξιδιών που πραγματοποιεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και τηνMarketing Greece, θα ενταχθούν και press trips στην Κω, με στόχο να φιλοξενηθούν εκτενή δημοσιεύματα και ρεπορτάζ στα ξένα ΜΜΕ τα οποία θα αναδεικνύουν το ποιοτικό τουριστικό προφίλ του προορισμού.