Η «SpearMind» αποτελεί την πρώτη εταιρεία σε διεθνές επίπεδο που προσφέρει τις υπηρεσίες της αποκλειστικά με Τεχνητή Νοημοσύνη.
Τη Δευτέρα 13 Μαΐου πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η παρουσίαση της νέας εταιρείας «SpearMind», η οποία πρωτοπορεί στον τομέα της Επικοινωνίας καθώς ενσωματώνει εργαλεία και υπηρεσίες αποκλειστικά με Τεχνητή Νοημοσύνη. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος και συγκέντρωσε κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου και εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Στην παρουσίαση, οι ιδρυτές της εταιρείας, Andrew Bruce Smith επικεφαλής της αγγλικής Escherman και Σπύρος Ριζόπουλος CEO της Spin Communications, παρουσίασαν την πρωτοποριακή προσέγγιση της «SpearMind», και τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει στους επαγγελματίες της Επικοινωνίας.
Ο Andrew Bruce Smith, με πολυετή εμπειρία στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης, τόνισε τη σημασία της αξιοποίησης των τελευταίων τεχνολογιών για τη βελτίωση της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης με το κοινό. Αναφέρθηκε στη δύναμη του ΑΙ να αναλύει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και πως η νέα εταιρεία βρίσκεται στη μοναδική θέση να μπορεί να αξιοποιήσει αυτά τα δεδομένα και μέσα από τα εργαλεία της να παρέχει ξεκάθαρη εικόνα για το brand και την αλληλεπίδραση του με το κοινό. Η «SpearMind» παρέχει χρήσιμα reports που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα των επικοινωνιακών καμπανιών.
Ο Σπύρος Ριζόπουλος, με διεθνή αναγνώριση στο χώρο της στρατηγικής επικοινωνίας ανέδειξε τα πλεονεκτήματα των λύσεων της «SpearMind», για την βελτιστοποίηση των επικοινωνιακών στρατηγικών.
Προϊόντα και Υπηρεσίες της «SpearMind»
Reality Check: Ένα εργαλείο brand awareness που αξιολογεί την παρουσία της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα και ευρύτερα στο διαδίκτυο (blogs, news sites , forums). Προσφέρει ένα αναλυτικό report για το κάθε δίκτυο, τα δυνατά και αδύνατα σημεία και παράλληλα προτείνει που θα πρέπει να δοθεί έμφαση.
Percepto Compare: Συγκριτικό εργαλείο, το οποίο με βάση το report από το Reality Check συγκρίνει το brand της εταιρείας σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Feelings Journey: Αποτυπώνει την συναισθηματική αντίδραση του κοινού όταν έρχεται σε «επαφή» με ένα brand, προϊόν, πρόσωπο. Επιπλέον μέσα από μια σύνθετη διαδικασία δημιουργεί τα κατάλληλα hashtags να ενισχύσουν ή να αντιστρέψουν τα συγκεκριμένα συναισθήματα. Για παράδειγμα εάν τα συναισθήματα είναι θετικά οι λέξεις «κλειδιά» έχουν στόχο να τα ενισχύσουν. Εάν τα συναισθήματα είναι αρνητικά έχουν στόχο να τα αντιστρέψουν.
Mentorique: Η υπηρεσία της «SpearMind» προσφέρει κατάλληλη κατάρτιση και εκπαίδευση στελεχών εταιρειών για την υποστήριξη των εσωτερικών επικοινωνιών ούτως ώστε κατανοήσουν πώς μπορεί να εφαρμοστεί η τεχνητή νοημοσύνη στην επικοινωνία.
Anthropos: Customized υποστήριξη σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε οργανισμού και εταιρείας για την εφαρμογή της ΤΝ στην εσωτερική επικοινωνία
Δείτε το βίντεο