Τον χώρο των social media και δη το twitter έβαλαν στο «μικροσκόπιο» τα σούπερ μάρκετ για να δουν τι συζητείται γενικώς και ειδικώς γύρω από το λιανεμπόριο τροφίμων. Η αλήθεια είναι ότι ψιλοανακουφίστηκαν λίγο από τα αποτελέσματα των ερευνών, καθώς οι τιμές και το επίπεδο τους δε φάνηκε να συζητούνται σε σημαντικό βαθμό. Βασικά αυτό είναι που τους καίει, διότι γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα ότι οι τιμές των προϊόντων δεν είναι οι αρμόζουσες για την εποχή που ζούμε…. Περίμεναν πολύ «κράξιμο», που επί του παρόντος το αποφεύγουν. Η πλειονότητα των tweets σε σχέση με τιμές αφορούσε φυλλάδια και προσφορές από αλυσίδες του κλάδου και τους προμηθευτές τους.
Στο επίκεντρο των tweets βρίσκονται λοιπόν περισσότερο οι προσφορές, οι εκπτώσεις και τα δώρα σε διαγωνισμούς, η ποιότητα των προϊόντων που αγοράζουν, αλλά και θέματα αρκετά εξειδικευμένα σε σχέση με την αγοραστική εμπειρία όπως για παράδειγμα οι συνθήκες των καταστημάτων και συγκεκριμένα: το προσωπικό, το μέγεθος, οι προσφερόμενες υπηρεσίες κλπ.
Το twitter δεν επιλέχθηκε τυχαία για να δουν τα σούπερ μάρκετ τι «παίζει», καθώς διεθνείς έρευνες δείχνουν πως το 88% των χρηστών Twitter “ακολουθούν” τουλάχιστον ένα brand, το 79% των χρηστών είναι πιθανότερο να προτείνουν προϊόντα από εταιρείες που “ακολουθούν” στο Twitter, το 53% των χρηστών συστήνουν ένα brand μέσω του twitter και από αυτούς 48% κάνουν follow το brand με σκοπό να το αγοράσουν, το 67% των χρηστών είναι πιθανότερο να αγοράσουν προϊόν από εταιρείες που “ακολουθούν” στο Twitter, ενώ είναι 25% πιο πιθανό να αγοραστεί ένα προϊόν «δημόσιας» κατανάλωσης αν συνοδεύεται από το like η follow button.