Ο γίγαντας του fast-food, McDonald’s, θέλει να επεκτείνει την ακμάζουσα ψηφιακή του επιχείρηση και σκέφτηκε οι δικαιοδόχοι των ΗΠΑ να αρχίσουν να πληρώνουν σε ένα ταμείο ψηφιακού μάρκετινγκ τον επόμενο χρόνο, σύμφωνα με ένα υπόμνημα που είδε το CNBC.
Η αλλαγή έχει σκοπό να εκσυγχρονίσει τη στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας και να διευρύνει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, σύμφωνα με το υπόμνημα, το οποίο συντάχθηκε από τον Υπεύθυνο Εμπειρίας Πελατών των ΗΠΑ Ταρίκ Χασάν και την Chief Information Officer Ουίτνεϊ ΜακΓκίνις. Το υπόμνημα ανέφερε επίσης ότι η McDonald’s σχεδιάζει να επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια τα επόμενα δύο χρόνια για να βελτιώσει το πρόγραμμα αφοσίωσης και να προσθέσει κανάλια παραγγελιών, συμπεριλαμβανομένης της παραγγελίας στον ιστό χωρίς λήψη εφαρμογής, κάτι που θα ενισχύσει επίσης την ψηφιακή της επιχείρηση.
Τα μέλη του προγράμματος αφοσίωσης αντιπροσώπευαν περισσότερα από 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις σε όλο το σύστημα παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο της McDonald’s. Η εταιρεία έχει 34 εκατομμύρια ενεργούς ψηφιακούς πελάτες στις Η.Π.Α. Συγκριτικά, το Chipotle Mexican Grill έχει 40 εκατομμύρια μέλη πιστότητας, ενώ τα Starbucks 32,8 εκατομμύρια.
Προγράμματα επιβράβευσης
Τον Δεκέμβριο, η McDonald’s δήλωσε ότι στοχεύει να φτάσει τα 100 εκατομμύρια μέλη του προγράμματος επιβράβευσης έως το 2027.
Προς το παρόν, ο δικαιοπάροχος συνιστά στους δικαιοδόχους να πληρώσουν για το νέο ταμείο χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα συνεισφορά μάρκετινγκ, η οποία απαιτεί να ξοδεύουν τουλάχιστον το 4% των ακαθάριστων πωλήσεων, σύμφωνα με το υπόμνημα. Ως αποτέλεσμα, η νέα προσέγγιση πιθανότατα θα οδηγήσει τα McDonald’s να περιορίσουν τα παλαιού τύπου εργαλεία μάρκετινγκ, όπως τηλεοπτικές διαφημίσεις, και να επικεντρωθούν σε τομείς που οδηγούν απτά σε υψηλότερες πωλήσεις.
Συνεισφορές δικαιοδόχων
Το επόμενο έτος, οι δικαιοδόχοι των ΗΠΑ θα πρέπει να συνεισφέρουν 1,2% των προβλεπόμενων αναγνωρισμένων ψηφιακών πωλήσεων, όπως συναλλαγές που πραγματοποιούνται όταν ένας πελάτης συνδέεται στο πρόγραμμα επιβράβευσης ή παράδοση παραγγελιών, σύμφωνα με το υπόμνημα. Το ποσοστό θα αλλάζει ετησίως, με βάση τις προβλέψεις που δημιουργούνται στην αρχή του έτους.
Ως αποτέλεσμα της αλλαγής, η McDonald’s προβλέπει ότι κάθε εστιατόριο στις ΗΠΑ θα δει τις ταμειακές ροές του να αυξάνονται κατά περίπου $2.600, ξεκινώντας από το 2025. Το απροσδόκητο κέρδος προέρχεται από το κόστος ψηφιακής επένδυσης που μετατοπίζεται από την κατάσταση κερδών και ζημιών ενός δικαιοδόχου στη συνεισφορά μάρκετινγκ.
Οι δικαιοδόχοι στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, την Αυστραλία και τη Γερμανία θα πληρώσουν επίσης στο παγκόσμιο ταμείο ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι υπόλοιπες αγορές McDonald’s θα εισέλθουν στο συγκεκριμένο εγχείρημα στο επόμενο διάστημα.
ΠΗΓΗ: ot.gr