Η πλατφόρμα Facebook, μετά από πολυήμερη μυστικότητα, αλλάζει το όνομά της σε Meta.
Ο στόχος της εταιρείας είναι να διαφοροποιήσει την εταιρική της ταυτότητα και να την αποσυνδέσει από το τοξικό περιεχόμενο, ενώ παράλληλα η νέα πλατφόρμα θα εστιάζει στην εικονική πραγματικότητα.
«Το metaverse [μετασύμπαν] είναι το επόμενο σύνορο», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, σε ένα εξ αποστάσεως συνέδριο της εταιρείας την Πέμπτη.
«Από εδώ και στο εξής, προτεραιότητά μας θα είναι το metaverse και όχι το Facebook», είπε.
Η αλλαγή του ονόματος δείχνει την -εδώ και καιρό- πρόθεση της πλατφόρμας για να δοκιμάσει τις αντοχές της σε ένα νέο είδος πλατφόρμας, το metaverse, μια έννοια που γεννήθηκε από συγγραφείς επιστημονικής φαντασίας.
Στο όραμα του Facebook, οι άνθρωποι θα συναθροίζονται και θα επικοινωνούν μέσα σε περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας, είτε για να μιλήσουν με συναδέρφους τους σε μια αίθουσα συναντήσεων, είτε για να περάσουν χρόνο με τους φίλους τους, από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.
Η εταιρεία είπε πως το σύμβολο της μετοχής της θα είναι το MVRS και θα εισχωρήσει στο χρηματιστήριο από την 1η Δεκεμβρίου.
Πηγή: bloomberg.com