Το Facebook προετοιμάζεται για όλα τα ενδεχόμενα της φετινής εκλογικής αναμέτρησης τα τελευταία χρόνια, και αυτό περιλαμβάνει την διαρροή πληροφοριών προς τους χρήστες σε περίπτωση που κάποιος υποψήφιος προσπαθήσει να ανακοινώσει πρόωρα τη νίκη χρησιμοποιώντας το κοινωνικό δίκτυο.
Η εταιρεία ανακοίνωσε τον Σεπτέμβριο ότι ένα μέτρο που θα έπαιρνε για την προστασία της ακεραιότητας των αμερικανικών εκλογών θα ήταν να προσθέσει μια ετικέτα σε μορφή επισήμανσης σε οποιαδήποτε ανάρτηση από έναν υποψήφιο ή μια εκστρατεία που προσπαθεί να ανακοινώσει τη νίκη πριν από τα τελικά αποτελέσματα. Αυτές οι ετικέτες θα κατευθύνουν τους χρήστες να δουν τα επίσημα αποτελέσματα από έγκυρα ειδησεογραφικά πρακτορεία όπως το Reuters.