Την εξαγορά της MoPub, διαφημιστικής εταιρείας που ειδικεύεται στην κινητή τηλεφωνία, ανακοίνωσε το Twitter, χωρίς ωστόσο να αναφέρει λεπτομέρειες για το τίμημα. Σύμφωνα όμως με πληροφορίες, η συμφωνία αποτιμάται στα 350 εκατ. δολάρια και αναμένεται να φέρει σημαντικά οφέλη στην ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης.
Με τη συμφωνία αυτή βελτιώνεται αυτομάτως η δυνατότητα αγοράς διαφήμισης στο Twitter και διευρύνεται η συνεργασία με τις παραδοσιακές εταιρίες μέσων ενημέρωσης.
Η διοίκηση του Twitter έχει δηλώσει πως στόχος είναι η ενίσχυση της συνεργασίας με εταιρίες τηλεοπτικού περιεχομένου, αλλά και η ανάπτυξη υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου.
«Η κινητή τηλεφωνία είναι το κλειδί για το Twitter και για τη διαφημιστική μας πλατφόρμα», δήλωσε ο Κέβιν Βέιλ, αντιπρόεδρος του Twitter. «Επιτρέποντας στις διαφημιστικές εταιρίες να αγοράζουν διαφημίσεις σε πραγματικό χρόνο, τη στιγμή που παραδίδονται οι εφαρμογές στον χρήστη, βελτιώνεται η στόχευση».
Από την πλευρά της, η MoPub διαβεβαίωσε ότι θα παραμείνει προσηλωμένη στους στόχους της, επενδύοντας σε τεχνολογία και μέσα που θα διασφαλίσουν την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Το Twitter, που βελτιώνει την πλατφόρμα πωλήσεων διαφημιστικού χώρου ενόψει της δημόσιας εγγραφής του τους επόμενους μήνες, εκτιμάται ότι θα αποκομίσει έσοδα υψηλότερα των 300 εκατ. δολαρίων από τη διαφήμιση κινητής τηλεφωνίας το 2013 – ποσό που υπερβαίνει το 50% των συνολικών διαφημιστικών του εσόδων.