Οι wearable συσκευές, με «ναυαρχίδα» το διάσημο Google Glass (το οποίο, σημειωτέον, δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα) αποτελούν έναν από τους πιο ταχέως ανερχόμενους τομείς στον κόσμο της τεχνολογίας- ωστόσο φαίνεται να υπάρχει απόκλιση όσον αφορά στην αποδοχή τους μεταξύ των ΗΠΑ και της Ευρώπης.
Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνα της Forrester Research, το 10% των Αμερικανών έχουν ήδη αποκτήσει μια wearable συσκευή, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για την Ευρώπη ανέρχεται στο 4%. Επίσης, το 45% των Αμερικανών απαντά θετικά στην ερώτηση εάν σκοπεύει να αποκτήσει wearable συσκευή, τη στιγμή που στην Ευρώπη το ποσοστό αυτό διαμορφώνεται στο 32%.
Στο πλαίσιο της ίδιας ανάλυσης, η οποία δημοσιοποιήθηκε από το Reuters, σημειώνεται ότι η είσοδος της Apple στα wearable με το Apple Watch θα φέρει «έκρηξη» στην αγορά το 2015. Επίσης, προβλέπεται πως ο αριθμός αυτών που θα χρησιμοποιούν wearables θα τριπλασιαστεί μέσα στο έτος.
Οι καταναλωτές φαίνονται προθυμότεροι να φορέσουν συσκευή fitness, ενώ παρουσιάζονται πιο διστακτικοί απέναντι σε πιο «κλασικού» χαρακτήρα gadgets, όπως «έξυπνα» γυαλιά ή κοσμήματα. Όσον αφορά στα wearables σωματικής δραστηριότητας, θεωρείται ότι θα αποτελέσουν κανάλι διάθεσης γυμναστήρια, κέντρα αισθητικής και ευεξίας, ασφαλιστικές εταιρείες και κέντρα ελέγχου βάρους, κάτι που θα δώσει ώθηση στη διείσδυσή τους στην αγορά.