Τα social media σταδιακά διαμορφώνουν τη δική τους κουλτούρα. Τα τεκταινόμενα επηρεάζουν τη διάδραση και την επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τα «σκαμπανεβάσματα» και τις συναισθηματικές αλλαγές και μεταπτώσεις των χρηστών. Τη δυνατότητα αυτή μας παρέχει η aino μέσω μιας πολύ ενδιαφέρουσας έρευνας που πραγματεύεται το συναίσθημα και τα social media.
Ανιχνεύοντας λοιπόν τις διαθέσεις των χρηστών, η aino μας παρουσιάζει γραφήματα με τα οποία βλέπουμε ποια συναισθήματα κυριαρχούν σε συγκεκριμένες μέρες. Για παράδειγμα η πιο αισιόδοξη μέρα στα social media είναι η Πρωτοχρονιά με τις αναρτήσεις για ένα πιο ευχάριστο μέλλον να εκτοξεύονται. Αντίστοιχα, η αγάπη (όπου έχει γενικά σταθερή παρουσία) ανεβαίνει σε αριθμούς ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου, ενώ η 15η Φεβρουαρίου (Παγκόσμια Ημέρα για τον Καρκίνο του Παιδιού, που συνέπεσε με την πτώση ενός μετεωρίτη στη Ρωσία) ήταν η μέρα όπου το συναίσθημα του φόβου επικράτησε στα δίκτυα.
Συνολικά 51 διαφορετικά συναισθήματα μετρήθηκαν, με αποτέλεσμα να βλέπουμε πως εξωτερικά γεγονότα επηρεάζουν τους χρήστες. Η aino δημιούργησε και υλοποίησε την έρευνα με σκοπό να μας βοηθήσει να καταλάβουμε καλύτερα τον κόσμο των social media και τον τρόπο με τον οποίο δρουν οι χρήστες.
Περισσότερα στοιχεία και δείγμα τριών συναισθημάτων θα βρείτε ΕΔΩ
Οι εθελοντικές δράσεις “από καρδιάς” της Mondelez υποστηρίζουν την ΜΚΟ PRAKSIS