Αφού η κυβέρνηση Σημίτη έβαλε τους Έλληνες να αγοράσουν αυτοκίνητα πάνω από 2000 κυβικά, μετά η κυβέρνηση Καραμανλή έδωσε κίνητρα για να αγοραστούν αυτοκίνητα πολυτελείας, ήρθαν οι αλλεπάλληλες αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας, και στους φόρους των καυσίμων, ήρθε ο φόρος πολυτελείας. Στο μεταξύ χιλιάδες φορολογούμενοι παρέδωσαν πινακίδες και η αγορά αυτοκινήτου αποσαθρώθηκε. Ε! τώρα τα ξαναλλάζουν όλα… τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια και φόρο πολυτελείας για να ευνοηθούν ποιοι;
Ειδική Επιτροπή του υπουργείου Οικονομικών με πόρισμά της εισηγείται μείωση κατά 30% στα τεκμήρια καθώς και η αλλαγή του τρόπου φορολόγησης των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα οδηγήσει σε θετικές αλλαγές και για τα αυτοκίνητα που εκποιεί ο ΟΔΔΥ. Αλλαγές εξετάζονται και στην καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας στα I.X. που κάνουν άρση ακινησίας αλλά και στα καινούρια. Δηλαδή καταβολή Tελών Κυκλοφορίας μόνο για τους υπολειπόμενους μήνες από την ημερομηνία άρσης της ακινησίας ή της 1ης άδειας κυκλοφορίας στα καινούρια αυτοκίνητα.
Με τη μείωση των τεκμηρίων κατά 30% μειώνεται αυτομάτως και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης στα I.X. με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω. Ο ιδιοκτήτης ενός δίλιτρου αυτοκινήτου τετραετίας εκτός των 660 ευρώ για τα Tέλη Κυκλοφορίας φέτος θα καταβάλει και 440 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, ενώ το τεκμήριο ανέρχεται σε 8.800 ευρώ. Σύμφωνα με τις αλλαγές που εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών, το τεκμήριο μειώνεται στα 6.160 ευρώ από 8.800 ευρώ, με αποτέλεσμα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης να μειώνεται στα 308 ευρώ. Τέλος τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα I.X. που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος πριν από το 2003, ασχέτως πότε κυκλοφορήσαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα απαλλάσσονται από τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης εξαιτίας της παρέλευσης της δεκαετίας.