Γράφει ο Γιώργος Προκοπάκης
Από το μεσημέρι της Τρίτης 15/7 δεν έχουμε τηλέφωνο και δίκτυο στο σπίτι. Ανέφερα τη βλάβη αμέσως. Τη βρήκαν, διαβεβαίωσαν για άμεση αποκατάσταση. Δεν μπορούσαν, λέει, να στείλουν συνεργείο την ίδια μέρα. Δυο μέρες μετά, αφού έχω “φάει” τη μπουρδολογία της αρκούδας περί βλαβών, πάω ο ίδιος στην τεχνική υπηρεσία. Τελικά ανακαλύπτουν πως από κάποια εκσκαφή κόπηκε υπόγειο καλώδιο και οι δεκάδες βλάβες που είχαν αναφερθεί από όλη τη γειτονιά, ήταν μία και μόνη. Με διαβεβαίωσαν πως θα δουλέψουν και το απόγευμα για να την αποκαταστήσουν.
Στο κατάστημα ΟΤΕ που είχα πάει νωρίτερα να διαμαρτυρηθώ, οι υπάλληλοι πετούσαν το μπαλάκι σε μένα. Το γελοίο είναι πως για την κατάσταση της βλάβης έπαιρναν το 13888 με τις αναμονές και τα τέτοια, πράγμα που είχα κάνει ο ίδιος επανειλημένως. Τελικά ο (φαινόμενος ως) διευθυντής μου έδωσε δύο τηλέφωνα για να ενημερωθώ υπεύθυνα, λέει. Δεν απαντούσε κανένα!
Εταιρική υπευθυνότητα σου λέει ο άλλος!
Αυτά στην Αγία Παρασκευή. Έρχομαι στο γραφείο, στην Κηφισίας, μπας και κάνω καμιά δουλειά. Αμ δε! Βλάβη ο ΟΤΕ, όλο το τετράγωνο χωρίς τηλέφωνα, το κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς κάτω από το γραφείο “Κλειστό λόγω βλάβης ΟΤΕ”.
Μήπως ο Τόμσεν πρέπει να το ξανασκεφθεί και να επαναφέρει τα επιδόματα προθέρμανσης αυτοκινήτου και έγκαιρης προσέλευσης, να έχει ρε παιδάκι μου και ο Τσαμάζ ένα διευθυντικό εργαλείο, μπας και μπορέσουμε να κάνουμε καμιά δουλειά. Να πληρώνουμε τα πάγιά τους ντε!