Σε 13,6 δισ. ευρώ (7,5% του ΑΕΠ) διαμορφώθηκε πέρυσι το έλλειμμα της Γενικής Κυβέρνησης (σύμφωνα με το ESA 2010), ενώ το ακαθάριστο ενοποιημένο χρέος της Γενικής Κυβέρνησης σε ονομαστικές τιμές στο τέλος του 2021 εκτιμάται στα 353 δισ. ευρώ (194,5% του ΑΕΠ). Παράλληλα, το ΑΕΠ εκτιμάται σε 181,675 δισ. ευρώ.
Αυτό προκύπτει από τη δεύτερη δημοσιοποίηση των δημοσιονομικών στοιχείων από την ΕΛΣΤΑΤ στη Eurostat στο πλαίσιο της διαδικασίας υπερβολικού ελλείμματος, ενώ κατά την πρώτη δημοσιοποίηση (Απρίλιος 2022) το έλλειμμα είχε εκτιμηθεί σε 7,4% του ΑΕΠ και το δημόσιο χρέος σε 193,3% του ΑΕΠ.
Οι αναθεωρήσεις στη δεύτερη δημοσιοποίηση οφείλονται κυρίως σε επικαιροποιημένα στοιχεία, σε μεθοδολογικές αλλαγές στην ταξινόμηση κάποιων ειδικών συναλλαγών και στην αναθεώρηση του ΑΕΠ. Η μεταβολή του χρέους ως ποσοστό του ΑΕΠ οφείλεται κυρίως στην αναθεώρηση του ΑΕΠ.
Όπως επισημαίνεται από την ΕΛΣΤΑΤ, η μέτρηση του πρωτογενούς ισοζυγίου όπως καθορίζεται στο πλαίσιο του Προγράμματος Οικονομικής Προσαρμογής για την Ελλάδα δεν υπολογίζεται από τη Στατιστική Αρχή και δεν εμφανίζεται στο δελτίο Τύπου. Κατά τη μέτρηση του πρωτογενούς ισοζυγίου στο πλαίσιο του Προγράμματος Οικονομικής Προσαρμογής, μια σειρά από δαπάνες και έσοδα αντιμετωπίζονται διαφορετικά από ό,τι αντιμετωπίζονται κατά την κατάρτιση των δημοσιονομικών στοιχείων για τους σκοπούς της διαδικασίας υπερβολικού ελλείμματος. Συγκεκριμένα, τα στοιχεία που αντιμετωπίζονται διαφορετικά στο πλαίσιο του Προγράμματος Οικονομικής Προσαρμογής περιλαμβάνουν τα έσοδα από ιδιωτικοποιήσεις περιουσιακών στοιχείων, συναλλαγές για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και τα έσοδα από μεταφορές ποσών που συνδέονται με εισοδήματα των εθνικών κεντρικών τραπεζών της ευρωζώνης, τα οποία προέρχονται από την κατοχή ελληνικών κρατικών ομολόγων στα επενδυτικά χαρτοφυλάκιά τους.