Από την Τρίτη, και με αγορά τηλεοπτικού χρόνου ύψους 2 εκατ. δολαρίων, θα αρχίσουν να προβάλλονται στις ΗΠΑ οι προεκλογικές τηλεοπτικές διαφημίσεις της υποψήφιας των Δημοκρατικών για το προεδρικό χρίσμα Χίλαρι Κλίντον.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Washington Post, τα τηλεοπτικά σποτ θα ξεκινήσουν να προβάλλονται στις Πολιτείες που ψηφίζουν πρώτες, την Αϊόβα και το Νιού Χαμσάιρ, θα έχουν διάρκεια 60 δευτερολέπτων και θα επικεντρώνονται στη ζωή και στην οικογένεια της πρώην υπουργού Εξωτερικών και πρώην «πρώτης κυρίας».
Το πρώτο διαφημιστικό έχει τίτλο «Ντόροθι» και επικεντρώνεται στη ζωή της μητέρας της Χίλαρι Κλίντον και στον αγώνα της να εξασφαλίσει μία καλύτερη ζωή για την ίδια και την οικογένειά της.
Το δεύτερο, με τίτλο «Δυνατή Οικογένεια», επικεντρώνεται στην οικογενειακή ζωή και την καριέρα της ίδιας της υποψήφιας των Δημοκρατικών και κυρίως στο έργο της στο Ταμείο για την Υπεράσπιση των Παιδιών, καθώς και στη θητεία της ως γερουσιαστού Νέας Υόρκης την περίοδο που σημειώθηκαν οι επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου.
Ο επικεφαλής της εκστρατείας της, Ρόμπι Μουκ, δήλωσε στην εφημερίδα ότι τα τηλεοπτικά σποτ θα δείχνουν ανθρώπους για τους οποίους έδωσε αγώνα η Κλίντον.
Αμφότερες οι διαφημίσεις ανέβηκαν την Κυριακή στο κανάλι της Κλίντον στο YouTube και τις έχουν ήδη δει χιλιάδες άνθρωποι.